Stau şi mă gândesc acum, că de când mă ştiu am fost un om cumpătat în toate şi în totul. Am fost tot timpul un copil ascultător, un soţ fidel, m-am căsătorit relativ devreme, la 26 de ani. Nu îmi pare rău pentru nimic din ceea ce am făcut, iar dacă viaţa m-ar pune să aleg din nou, aş face exact la fel ca până acum. Poate pentru unii care mă cunosc va fi un şoc postarea de acum, sau poate nu – indiferent de percepţia pe care o va lăsa această postare, vă asigur de un lucru – voi rămâne la fel.
Am visat întotdeauna să fac ceva interzis de normele morale, ceva aflat la limita legalităţii – am visat să fiu pilot la curse ilegale de maşini. Până acum am fost rezervat în visul meu, dar noul Asus Automobili Lamborghini VX7 mi-a dat certitudinea că totul este posibil. Am început căutările pentru o maşină care să mă ducă spre câştigarea curselor de maşini. Vreau să conduc echivalentul în materie auto al laptop-ului Asus Automobili Lamborghini VX7 – vreau ca maşina pe care o voi conduce să aibă aderenţă la asfalt şi să simt în nări mirosul de cauciuc ars, vreau să aibă linii zvelte şi un design unic şi dotări tehnice de invidiat. Design-ul aerodinamic al maşinii de curse mă ajută să sparg barierele vitezei, iar liniile subtile de design, precum si eleganţa asemănătoare noului laptop Asus Lamborghini mă fac remarcat şi printre admiratoare.
Iar o maşină bună trebuie să aibă şi un sistem de aerisire avansat, care mă ajută atunci când demarez şi când accelerez în continuu. Fantele de ventilaţie ale laptop-ului Asus Automobili Lamborghini, trebuie să aibă un echivalent pentru maşina mea visată , pentru eliminarea căldurii rezultată din demaraj şi forjarea motorului. Design-ul impecabil al butonului de pornire mă duce la butonul de viteză al maşinii mult visate. Bag în viteză, accelerez motorul şi plec în tombră, ajutat de suportul pentru mâini acoperit cu piele şi de construcţia uşoară dar durabilă din aluminiu. Concurenţii aleargă după mine, dar maşinile lor nu mă ajung, pentru că touchpad-ul ceramic al volanului şi bordul luminat al tastaturii nu le dau nici o şansă. Deja mi-am mărit avansul faţă de competitori şi asta fără nici un efort.
Auzul fin al urechilor mele este mângâiat de motorul Intel Core i72630QM tunat la 2 Ghz, care toarce lin şi fără zgomot, ca o pisică pe soba bunicii. Iar computerul de bord NIVIDIA GeForce GTX 460M cu caracteristici 3 GB GDDR5 îmi dă siguranţă că am controlul desăvârşit al maşinii. În acelaşi timp îmi oferă informaţii certe despre distanţa urmăritorilor mei. Rezervorul cu o capacitate de 1TB SSH, prin faptul că este uşor mă ajută să prind 100km/h în 10 secunde – obţin performanţele unei maşini de forţă cu maşina mea elegantă.
Mă pot lăuda cu maşina mea ultra-sportivă pe străzile Iaşiului, iar modelul VX7 nu arată bine decât în culoare neagră cu fibră de carbon. Culoarea neagră mă impune ca un competitor serios şi profesionist în cursele de maşini. Iar parbrizul LED 15,6″, full HD îmi oferă o acurateţe a imaginii şoselei şi mă face să apăs cu încredere pedala de acceleraţie. Rulez la o viteză de peste 200 km/h, iar camera web de 2mp îmi dă siguranţă şi mă ajută să nu fac o mişcare greşită. Adrenalina mea a ajuns la cote maxime acompaniată de boxele şi cititorul de carduri 8 în 1. Alerg cu maşina până la epuizare, ajutat de bateria în 8 celule a maşinii mele, iar competitorii nu au nici o şansă.
Am trecut învingător linia de sosire şi cu siguranţă pretul de 2000 de dolari este mult prea mic pentru performanele maşinii-laptop. Sunt aclamat la scenă deschisă, şampania curge în valuri, domnişoarele mă privesc cu poftă, toată lumea e a mea. Dar un zgomot puternic mă trezeşte din visare şi îmi dau seama că prietenii se uită la mine ciudat. Am fost învingător, asta e tot ce contează, chiar dacă doar în visul meu – puteam să jur că este aievea.
Visul meu a fost generat de provocarea lansată de cei de la Superblog, pentru concursul Superblog 2011, în colaborare cu cei de la ASUS. A fost o nouă etapă din concurs, etapă ce a fost dedicată noului laptop ASUS Automobili Lamborghini VX7.
ASUS Automobili Lamborghini – viaţa prinde viteză.