Cuvant dat, promisiuni onorate

In viata m-am ferit intotdeauna de oamenii care nu stiu sa isi tina cuvantul si de cei care uita ce au spus acum 2 minute. Asta si pentru ca, pentru mine, cuvantul semnifica mai mult decat un act scris. Din fericire, cineva acolo sus ma iubeste – am avut norocul sa nu ma intalnesc prea des cu oameni care sa imi insele asteptarile, cu oameni care sa nu isi tina promisiunile.

Promisiunea este o calitate specifica oamenilor de cea mai buna calitate, aristocratilor si celor care stiu ca in afaceri, cuvantul respectat iti consolideaza pozitia in preferintele consumatorilor. In afaceri este ca si in casatorie – in fata altarului depui un juramant (ii vei fi alaturi la bine si la rau), iar in afaceri firmele iti ofera promisiunea ca te vor surprinde. Putine reusesc.

Asta si pentru ca cine promite cel mai greu, va indeplini cel mai sigur ceea ce a promis. Tocmai de aceea apreciez eu oamenii/firmele care nu vin cu promisiuni innoite de cate ori au ocazia, ci isi pastreaza o linie directoare, o caracteristica definitorie a cuvantului dat.

Pentru mine magazinul online Oktal se aseamana unui aristocrat, unui personaj care recunoaste puterea cuvantului dat, iar ceea ce este mai important, o pune si corect in practica. Am avut ocazia sa verific sloganul lor: “Promisiuni respectate. Din 1999”, cu ocazia ultimei editii a Superblog. In 2011 am avu sansa sa ma numar printre castigatori – am castigat un monitor, pe care l-am luat de la Oktal. Desi mi-au spus ca mi-l aduc in 2 zile, am avut surpriza sa ma trezesc a doua zi cu el la usa. Recunosc am fost pus un pic in incurcatura, nu stiam cum sa reactionez. Asta si pentru ca pana la ei nu am mai fost pus in situatia de a-mi scoate palaria in fata profesionalismului unei firme. Putine firme stiu sa isi respecte cuvantul dat – Oktal a reusit cu varf si indesat.

Imi dau seama ca oamenii de acolo si-au pus amprenta pe valorile companiei si pe profesionalismul acestuia. Pentru ca sloganul Oktal a devenit parte din ADN-ul lor de magazin si dorinta lor zilnica este de a respecta clientii care le trec pragul magazinului online. Chiar daca si-au inceput activitatea prin 1999, Oktal si-a pastrat longevitatea prin respectarea promisiunilor facute catre clienti.

Daca veti avea ocazia si sansa sa lucrati cu cei de la Oktal, veti vedea ca lucreaza dupa cele mai inalte standarde de profesionalism, va trateaza cu maxima responsabilitate, chiar daca mai au inca 10 clienti cu dumneavoastra, iar solicitarile pe care le veti avea vor fi rezolvate in cel mai scurt timp posibil. Pentru ca au facut o promisiune si stiu sa o respecte.

Dar cum cea mai puternica arma de convingere este actiunea proprie, va recomand sa intrati pe adresa lor si sa comandati unul din produsele lor. Veti observa diferenta intre ei si altii……

Cum un magazin online ca Oktal trebuie sa isi pastreze traditia, va trebui sa isi respecte clientii in continuare si sa ii trateze pe toti ca pe singurul lor client de la care pot scoate venituri. De fapt trebui sa promita ca nu vor abdica de la standardele lor de calitate si de performanta si ca vor sti sa aprecieze fiecare client la adevarata lui valoare.

In final nu pot decat sa doresc celor de la Oktal sa fie “la bine si la rau” alaturi de clientii lor. Si poate ce este mai important, sa imbatraneasca fericiti alaturi de clientii lor. Pentru ca merita.

Articol scris pentru Superblog 2012

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.