XXXII – Parteneri Media Superblog

Iata ca a venit si momentul sa evaluam si noi ceva. A venit momentul in care sa evaluam partenerii media ai concursului Superblog 2011. Ii voi lua pe rand fara sa am preferinte:

1.  TVR – Zon@ IT – este o emisiune bine reprezentata pe retelele de socializare, in special Facebook si Twitter. Are un caracter util pentru pasionatii de IT chiar si in afara spatiului de emisie;

2. RadioLynx – Concept relativ nou, echipa de profesionisti tineri – reteta perfecta pentru emisiuni interesante, muzica excelenta, expunere buna in online;

3. Connect – O revista care si-a atins un nivel maxim de popularitate in Romania, dar si in intreaga Europa. Este activa atat in online, dar si in varianta print. Este un furnizor de informatii utile pentru cei pasionati de domeniul telecomunicatiilor;

4.  Photo Magazine – O revista excelenta, la care fiecare fotograf profesionist ar trebui sa fie abonat. O lume sub fotografie;

5. 121.ro – O comunitate destinata femeilor exceptionale! E locul unde si ca barbat te simti excelent;

6. MediaLOOK –  Un centru media altfel, care distribuie stirile companiilor catre jurnalisti, editori, bloggeri si website-uri. Este practic liantul de legatura intre mediul de afaceri si societate;

7. , PRwave – Este un site pe care as vrea sa imi expertiza in imagine si relatii publice ale viitoarei mele firme;

8. MoneyWatch.ro – blogul castigatorului Superblog 2009, care s-a orientat spre pasionatii de afaceri. Iar articolele lui arata profesionalismul de care da dovada;

9. Obisnuit.eu – este un blog personal pentru pasionatii de tehnologie, dar si pentru cei care vor sa se distreze. In plus este si castigatorul Superblog 2010;

10. LexaVerzes.ro – un blog feminin, dar in care si barbatii au ce citi.

Acum am observat ca sunt 10 parteneri media, pentru ca Superblog este un concurs de zece.

Aceasta este postarea pentru etapa a 32 a a concursului Superblog 2011.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.